Shr972 Kızlar 17 haftalığım crp yüksek mi? Kasıklarım da ağrı var çünkü endişelendim. Ve tiroid değerlerim normal mi emin olamadım insülin de yuksek çıkmış
Talentedmom Shr972 Crp yüksek normali 6 üzerine çıktıysa tedavi gerekebilir benim 20 çıktı serum taktılar çok baş ağrısı ve bulantı yapıyor nasıl hissediyorsun insülin yüksek diğerleri normal gözüküyor hatta bugün tekrar kan verdim Crp ye bakacaklar muhtemelen
8143 Shr972 tsh gayet normal ama crp yüksek antibiyotik tedavisi olman gerekiyor insülin yüksek mutlaka endokrinoloji bölümüne gidin
Shr972 Talentedmom bende de hafif mide bulantısı vardı bol bol su icmeye çalışıyorum inşallah bakalım doktora göstereceğim düzelme olur atlatırız ikimiz de geçmiş olsun 🌸
Talentedmom Shr972 bugün gittik eşimle Crp daha çok yükselmiş bana başka antibiyotik verdi eşimin de çok yüksek çıktı
Talentedmom Slhls doktor ıhlamur ve papatyadan başka çay önermedi kuru meyve yasak şekerim olduğu için malum dutta çok şeker var içemiyorum Malesef