hamilegunlugum5 canım o hastanenin bütün doktorları için çok iyi diyolar bende 2-3 kez muhabbet hanıma gittim çok aşırı bir tecrübem yok ama güleryüzü ve anneyi strese sokmaması gereksiz yere beni güvende hissettiriyor bana uzak diye gidemiyorum yoksa onda devam etmek isterdim 🐣 sadece çok yoğunlar hangi doktora gidersen git en erken saatte al randevunu 9 buçuktan sonra oturcak yer bulamıyosun