G12s_18 mesajlarıma cevap vermiyor aradığımda ulaşamıyorum ve bi anı bi anını tutmuyor bu benim ikinci gebeliğim ilki kürtajla sonuçlandı mol gebelik geçirdim emel hoca yaptı kürtajı bu hamileliğimde de sorularım var soruyorum bana çok pimpiriklisin diyor en son kontrolden çıkarken ağladım resmen zaten muayene 1.200 lira amerikanda 1.210 lira sonuçta parasıyla gidiyoruz babasının hayrına bakmıyor para verip azar işitemem ki sorduğum şeylerde çok normal yani