Smcinar Selam kizlar benim kız 40+1 oldu hala gelmeye niyeti yok varmı benim gibi bekleyen birde kızlar cok beklemez diyorlardı
Smcinar Afirel 😂 bugün kontrol var bakalım nediyecek akşam 11den sonra coşuyor hareket ettikçe sancı geliyo gibi oluyo ama gündüz tık yok🤭
Afirel Smcinar aynısını yaşıyorum bizimki de gece başlıyor sancı ve ağrılar artıyor kız bebekler hep aynı demek ki 🐣bizim kontrolde yarın inşallah sağlıkla hemen doğururuz canım🐣
Smcinar Afirel bugün muayene oldum bikac günü daha var gibi duruyo dedi 🤦🏼♀️ beklicez artik napalim aynen sağlıkla gelsinler inşallah 🤲