merv0384 Bera erkek ismi, ama kızlara da koyuyorlar. Sonra da kız ismi diye ortada dolanıyor kızlarımız :) Bera bin Malik Erkek bir sahabe. Ama günümüzde Unisexe döndü. Çevremde hep erkekte duydum. Hatta bi arkadaşım oğlunun ismini Bera Zeyd koydu. Çok da hoş duruyor.