Ben de 8.hafta da devlette oldum genel anestezi yaptılar. Uyandığımda regl ağrısı gibi karnım ağrıyordu serumla ağrı kesici verdiler geçti bi daha da hiç ağrı yaşamadım kanamam da 3 4 gün azar azar oldu. Korkulacak bişeyi yok hiç bişey anlamıyorsunuz ama tabi insan üzülüyor işte