Bugün ilk defa farklı bir doktora randevu alıp muayene oldum gerçekten hiçbir şey söylemedi. zorla sorup cımbızla ağzından laf aldım. Kalp atımı var mı diye sordum var dedi. Kese düzgün mu dedim evet dedi sadece bu kadar 🥲 Anlayan var mı acaba bakabilir mi daha önce bir kürtaj oldum endişe ediyorum.
