Flowerseyey Merhabalar 19 unda sezaryenim var dün tahlillerim yapıldı ama aptt değerim biraz düşük 22 çıkmış pıhtılaşmayla ilgili sanırım. Spinal engel mi yaşayan bilen var mı acaba
Flowerseyey BurcuG0 hayır doğum yaptım 21 gün oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım anestezi doktoru da hiç dile getirmedi bile