Ben 17 haftalık hamileyim , yaklaşık 2 aydır Alfamet kullanıyorum , ilk hamileligimde preeklampsi gecirip erken doğum yaptigim icin basladılar, bu ikinci hamileliğim ,tansiyonunuzu evde gunde birkac kez ölcün buyuk tansiyon 150 yi , küçük tansiyon 90 ı gecerse tehlikeli imiş ,ben ayni zamanda kardiyologa da gidiyorum , bence sizde kardiyolog görüşü alsanız iyi olur ,tansiyon kardiyologun uzmanlık alanı