Mira24 benim de 12 haftadan beri kız deniliyor ama 8 kere falan kız denildi ayrintilida dahil ama benimde şu sorunum var iki tane oğlum var nedense çevremdekiler ya erkek olur sa ne yapcan senin karnın sivri erkeğe benziyo yemin ederim allahım gücüne gitmesinde ben bu milleti anlamiyom niye bu kadar gıcık oluyorlar sınır etmek için elinden geleni yapıyolar tamamlama elde değil anlayacaginiz