[silindi] Gamzenurklc benimde biraz yüksek çıkmıştı dikkat etmekte fayda var dedi doktorum ileride gebelik kolestasızına sebep oluyor dedi bana hemen ilaç başladı ama içmiyorum erken diye 🫠
MBYhs Benim de yüksekti komple tüm vitaminleri kesip 1 er hafta arayla 2 kere kan verdim değer normale döndü tekrar devam ediyorum
Elya611 MBYhs benimde aynı sorunum olmuştu bütün vitaminleri kesip yeşillik ağırlıklı beslendim düzelmişti
Rabiay2 Benim de yüksek çıkmıştı 1 hafta tüm ilaçlarıma ara verdim ve beslenmeme dikkat ettim. Hamur,yağlı-paketli gıdalar da yükselmesine sebep oluyor çünkü. O şekilde normale döndü
Gamzenurklc Bu arada sizler kaç haftalıksınız kızlar doktor ilk zamanlar herkes de karaciğer değerlerinin yüksek çıktığını da söylemişti
Rabiay2 30+4 canım benim ikiz gebelik. Hı şunu belirtmeliyim ki sürekli artıp azalıyor ALT ve AST değerlerim🫠Bundan kaynaklı da doktorum düzenli takip ediyor Gamzenurklc