Pier cardin manuel aldım. Herkes manuel önerdi kendi kendini sallayınca daha çok hoşlarına gidiyormuş. Gayet güzel kaliteli geldi bana beğendim. Babybjörn çok pahalı ya aralarında çok fark olduğunu düşünmüyorum. Bide her çocuk farklı bakalım durcak mı sevecek mi belli değil pahalı alıp da elimde kalmasını istemedim. Ve ne kadar kullanılacak ki zaten en fazla 1 yıl