Sinemsaglam aslında bi postta okumuştum, her bulduğumuz isme bi kulp buldu millet, en sonunda eşimle karar verdik doğana kimseye söylemedik böylece kimse hevesimizi kıramadı demişti, bencede öyle olmalı.. beğenmeyenlerin çocuklarının adı çok mu değişik yada bulunmaz sanki, bizde 32. haftadayız şimdi, belli değil deyip geçiştiriyoruz..