Anneyiimbenn Dün yazmıştım doktor tekrar çağırdı diye bebeğin suyu sınırın altında azalıyormuş. Kal patışlarında da azalma varmış şehir hastanesine sevk ettiler doğumu başlatırlar diye. Sizce sezaryen mi yaparlar suni mi verirler
glnhl_34 Anneyiimbenn galiba sezeryan acil olduğu için tam bilmemekle beraber rabbim yar ve yardımcınız olsun
Deleted33000 Anneyiimbenn bebeğin kalp atışları yavasliyorsa muhtemelen sezeryan yaparlar ama önemli olan sağlıkla kucağına alman canım rabbim yardımcın olsun
Aysgllarkn Anneyiimbenn canım rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah. Riske atıp da suni vermezler, bu bazen günlerce sürüyor. Bence sezeryana alınırsın, ki korkma bence sezeryan daha kolay olur senin için 🌺