Kızlar selam oğlum 4 yaşına yeni girdi neden geç başladın diyecek olursanız daha önce denedik tuvalete oturmuyordu lazımlık küçük klozet vs hepsini aldım sevsin diye ve geç konuşan bi çocuktu şimdi herşeyi konuşuyor anlıyor daha rahat başlatım diye düşündüm fakat sorun şu ki oğlum tuvaletim geldi anne diyor bakıyorum altına yapmış yaptıktan sonra söylüyor bugün 2. Günümüz ve ben sürekli oğlum tuvaletin var mı diyorum yada 15 20 dk da bir oturtuyorum şuan yeni başladığımız için normal mi tavsiyeleriniz neler?