Dün kontrole gittim. Karın sertleşmesi ve bilinci bölgesinde baskı hissi çok oluyordu ayakta 2 dk durduğum an karnım hemen sertleşiyor. Doktor alttan ultrasonla ile baktı ve rahim uzunluğu 12 mm çıktı. Doktor Progestan ve ciğer geliştirici iğne verdi. Rapor dedi ama şu an çalışıyorum doğum sonrasına aktarmak için yorucu bir işim olmadığı için kabul etmedim. Yarım gün çalışıyorum zaten. Benim gibi olup 38. Haftaları gören var mı?