Asdfj benim 3 sene sebepsiz olmuyordu. Rahim filmi sperm testi herşeyi yaptırmıştık bekliyorduk. Rahim filminden sonra 6 ay bekledik olmayınca doktor araştırdık şu an gittiğim doktorumu buldum. 3 sene çok uzun bir süre sana hemen klomen başlayalım dedi. Aynı ay başlattı, yumurtam çatladı ama olmadı 2. Ay letuya geçiyoruz bu daha etkili daha kaliteli yumurta yapıyor dedi, çatlamadan sonra gittim çok güzel çatlamış yumurtan var bu ay bu tutar bana hamileyim diye geleceksin dedi öyle de oldu. 2. Gün gecikince evde test yaptım hamileymişim hüngür hüngür ağladım eşimi aradım gel çabuk dedim o bi yandan ben bir yandan nasıl ağlıyoruz eve geldi birbirimize sıkıca sarıldık hiç unutmam o sarılmamızı 🥲 Günlerce inanamadık mucize gibiydi Allahıma şükürler olsun şimdi burda bebek isteyen kimi görsem dua ediyorum 🤲🏻