Herseydenbiktim Arkadaşlar, bunu bayadır biliyordum iptal ettim sanıyordum çalıştığım dönem ama iptal olmamış bakınca da biriken para görülüyor. Ben ilgili kurumu arayıp, iptal ettirsem biriken para yatar diyorlar yatar mı deneyen var mı?
Ozgemlym Herseydenbiktim Canım hangi kurumda ise ara iptal talebinde bulun sana form gönderirler veya sesli onay alırlar 1 hafta içinde yatar :)
Herseydenbiktim forumgurmesi Teşekkür ederim, bazı yorumlarda yatırılmadı diyordu. 10 gibi ararim bi, sağolun🎀
Herseydenbiktim duyguliva74 Bireysel emeklilik ise girdiğim zaman otomatik açılmıştı iptal ettim sanmıştım ama edememisim
Rmysa97_ Bizde yapmıştık 20 iş günü içerisinde yatar dediler 27 mayısta formu doldurduk henüz yatmadı
Herseydenbiktim edabolukbasi3- Gel gel aşko bi adana kebap gömek😂 15 bin dedim bari çocuğa kıyafet alırım kalmasın
edabolukbasi3- Herseydenbiktim offff demeeeeğğğğ yenirdi ha 😄 al kız ne güzel bana da gelse böyle bi yerden para dkfkskdkd
Herseydenbiktim edabolukbasi3- Daha gelmedi gelirse haber edecem 😂 birden karşıma cikti aslında bi bakayım dedim varmış