13 günlük bebeğim her emmeden sonra çıkarmaya çalışıyorum ama gazı çıkmıyor dik tutuyorum kucağımda 5 dk falan .
Ağlaması vs olmuyor gaz sancısı çektiğini düşünmüyorum ama emdikten sonra kusuyor gazı yok mu yada varda ben mi çıkaramıyorum anlamıyorum ne yapmalıyım