Bsrakaplan Bu doktorlar neden boyle kızlar habire bir şey cikartiyorlar gecen hafta suyu fazla bebegin dediler dun gece yine karin sertleşmesi sorunuyla acile gittim bu doktor da bana bebegin esi (plasenta) aşağıda diyor. Aglamaktan helak oldum artık. 23 haftalığız daha psikolojim bozuldu iyice. Annelik boyle bir şeymiş demek ki 😪
Fattmasevinc Bsrakaplan üzülmemeye çalışın Bi sorun olmaz inşallah. Daha yolun yarısındasınız sakin olmanızın bebeğinize faydası var
Nursen21 Bsrakaplan Allah yardımcın olsun canım Çok şükür benim dr’um ne kadar ben korksamda o beni rahatlatıyor Bana kalsaydı doğumum oluyo derdim herhalde ama bana herşey normal diyor eskileri örnek gösteriyor İnşallah seninde sıkıntıların geçer
OgretmenEva Bsrakaplan sürekli takibinizi yapan bir doktorunuz yok mu her seferinde başka doktorun söylediklerini kabullenmek insanı yıpratıyor hepsi ayrı telden çalıyor çünkü
Nursemomm Bsrakaplan plesenta previa yer değiştirebilir bunun için korkmayın afisi fazlayda bebeğin üç hafta sonra şeker yüklemesi yaptırın şekeriniz olabilir isyan etmeyin bu şekilde dr larda gördüklerini söylüyolar hayırlı doğumlar
Bsrakaplan Nursen21 canim amin sagol doktor gercekten sans isi bunu anladim saglikla al bebisini insallah
Fattmasevinc Bsrakaplan bazen bende endişeye kapılıyorum herhalde hamilelik piskolojısi ile.. Ya bana bişey olursa oğlumu en iyi kim büyütür annesiz ne yapar yavrum diye ağlıyorum falan... Ama inanıyorum ki Allah ım hepimize sağlıkla doğum yapıp büyütmeyi nasip edecek.. Piskolojık sadece. Sana da çok dua edeceğim inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın büyütürsen..
Elftvs Bende 22. Haftadayım sabaha karşı yoğun lekelenmeye hastaneye geldim :( ama ultrasonda herşey normal çıkıyor. Ne suda ne plasentada ne rahim ağzında bi sorun cikmadi. Yatış vedi doktor enfeksiyondan şüphelendi en son antibiyotik tedavisi uyguluyor proluton adalat progestan da veriyor. Rabbim hayra çıkarsın inşallah :(
Bsrakaplan Elftvs canım benim ya çok büyük geçmiş olsun hepimizin derdi ayri ayri demek ki dua etmekten başka care yok 😪
Bsrakaplan OgretmenEva evet canim benim en buyuk hatam sabit bir doktorumun olmamasi oldu. Bir turlu doktor begenemedim biraz takintiliyim bundan ötürü surekli doktor arayisina girip cesitli hastanelerde kontrollere girdim ve pismanim. 😪 varmi bir önerin bana
Bsrakaplan Nursemomm sagol canim tesekkur ederim bende sana hayirli dogumlar diliyorum icimi rahatlattin eksik olma 🙏
Crnerkn Bende de lekelenme oldu 19 haftalığız. Bi gün hastanede yattım, yemediğim serum, iğne, fitil kalmadı. Haftaya yine kontrolüm var. İnşallah bidaha yaşamam kimse de yaşamasın. Çok şükür kontroller normal ama kanama olunca canı sıkıldı tabi herkesin. Nedeni de belli deil. Sırf plasenta rahim ağzına yakın diye bile olmuş olabilir dedi. Allah daha kötülerinden saklasın,hepimze sağlık sıhhat versin🙏
Bsrakaplan Crnerkn inan ki canim lavaboya gitmeye korkuyorum ya kanama gelirse diye iyice etkilendim ben bu durumdan şükür simdilik bir şey yok. Senin icin cok üzüldüm insallah gecici bir durumdur arkadasim Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin yavrunun🙏