YyyyYasemin 2 gün oldu çıkmak bilmiyor sonuçlarım çok saçma değil mi kızlar sadece glükoz çıkmış başka yok normal mi
susaMom_ YyyyYasemin Gecikme yaşanacağı söylenmesi gerekiyor 2 gün sürebilir bazen glukoz çıktıysa gerisi de çıkacaktır laboratuvardan
YyyyYasemin susaMom_ bende şaşırdım ilk kez kan verdim o hastanede hiç bişey de demediler inşallah çıkar bakalım