Farida_Aliyeva_ sızınkı farklı bı durum ama ben tup bebek gebesıyım sızde mı oylesınız,benım bu yolda sayısız gozyasım sayısız umudum gıttı 9 haftalık kalbı duranda bı bebegım var,bu yolda 400 bın tlm gitti,ben gittiğimde rısklı gebelık seklınde bakması gerekıyor ama sırf her ıkı kontrolde acıle gıttıgımde o erkek doktor oluyor ve bana dedıgı sey zaten progestan ıgne kullanıyosun kanaman olunca gelırsın yıne bu donem bu sekılde bısey yapamam dıyıp kanamam olunca geldıgımde tekrar kanama. Beklemesı benden ben zaten saglıksızsa olmıcagını ama cabalamadan tedavı uygulamadan benı her zaman kı gıbı eve gondermesı zoruma giden