Denisss bende gulhaneden nefret ettim kadin dogum harici bolumlere gittigimde hem muayene sirasi helede kan vermek icin bekledigim siradan yıldım artık. Doktorları da cabası. Romatoloji doktoruna 2012deki yaptirdigim tahlili bulamiyorum dediğimde bi sekilde bul devleti 800 tl masrafa sokma dedi bana teşhis konup tedavi başlanması için önemli bi tahlili sırf ücreti için hastasına yapıp önlem almak yerine bana akıl veriyo