Hanımlar normal de döngüm 30günde felan oluyor ve 6aydr nerdeyse 5ve 7gün arası gecikmeler yasıyordum gebelik düşünüyorduk o ara ayın 13nde regl oldum ama bişeyler ters gidiyor gibi hiissettim kanamam felan azalmıstı 7gün sürdü ama ara sancılar ve kanamam azdı reglin son günü jinekolojiye randevu aldım doktor hormon testi bakmamız lazım dedi regl olunca 2.günü gel dedi aradan 7gün gecti 13nde yani tekrar regl gördüm hemen 1hafta gecince korktum ama hemen 2.gününe randevu aldım ve test yaptılar doktor erken menepoz gibi görünüyor dedi genetik degil ama strese dayalı olarak düşündük herneyse ben korunmayı vs bıraktım ovulasyon takip ediyordum onuda bıraktım şimdi sorum su ben ilk adetime göre mi regl beklemeliyim acaba yoksa regliden sonraki gördüğüm cok az kanama ama 5gün süren regliye göremi ilişki esnasında kasıklarda olan agrım dolayısıyla birazda süpheye düşmüştüm şimdi bi ovulasyon yaptım saat gecenin 1i ve resm yüklüycem becerebilirsem bi bakarmısınız ovulasyonda hamilelik belli olur mu acaba
27