Dilekceren Merhaba arkadaşlar 20 gün önce sezeryan doğumum oldu doğum dan sonra doktorum rahmımın mıyomlardan taş gıbı olduğunu söyledi kırkın çıkınca simir yestı yaptır dedı açıkçası korkuyorum mıyomlar tehlikeli mı bılgısı olan varsa yazabilir misiniz
1_Pandackk Dilekceren iyi huylu kötü huylu da var siz testinizi yapın umarım sorun yoktur yengem de miyomdan 11 haftalık bebeğini kaybetti kürtaj falana gerek kalmadan sezaryen ameliyat ile bebekte miyomlarda alınmıştı