38+1 bugün kansız şeffaf yoğun kıvamda bi akıntı oldu araştırdım genelde tıkaç olarak anlandırılıyor doğum başlamasına yakın zamanda olurmuş bunu yaşayan var mı yaşadıktan sonra ne kadar zamanda doğum sancısı başladı 2. Doğumum fakat ilk doğumda sancım başladıktan 5 saat sonra kanlı şekilde gelmişti