Nst yanlış başladıklarını düşünüyorum stajyer kiz bağladı ve benim bundan önceki haftalarim da bile 20 25 civarı çıkan sancilarim şuan 38. Haftada 0 5 7 falan yazdı hep sonra sol tarafa dönünce son 5 dk kala 60 lari bile gördü karnım sürekli kasilip tek tarafa toplanıyor hatta adet sancısı gibi bacaklarımda agri bile olmaya başladı yatınca ne yapmalıyım bilmiyorum salı gününe sezeryan günü De aldik ama beklicem mecbur