Aysedgrlikrkmz Tazeanne12 bende bakıyorum ama bi anlayamadım gitti o kadar çok terim var ki yabancı olduğum 🤦🏻♀️
Aysedgrlikrkmz Selimunl bu sonda ne demek nasıl bşy ne işe yarıyor acaba biz çok yeniyiz terimlere çok yabancıyım 😞
Selimunl Aysedgrlikrkmz sezeryanla doğum yapacaksınız çiş yaptınız uca takılıyo ve siz anlamadan çişinizi yapıyorsunuz
Benay Cansutkbs ayyy bende 26 gün önce Doğum yaptım adını bilmiyordum ama bana da Taktılar hemde uyuşturmadan takarken nefes al dediler nefes aldım nefes ver dediklerinde nefes veriyorken taktılar hiç acımadı öyle kötü birşey değil korkma canım çıkarırken de sinek ısırığı gibi birşey oluyor o kadar
Cansutkbs Hepinize çok teşekkür ederim içimi rahattlartnz yarın sabah sezaryan a giriyorum dua edin bol bol sağlıkla alayım kucağıma😍🙏
Atlarlayasayan Cansutkbs 3 saniyelik bir acı oluyor.hiç acımıyor desem yalan olur idrar yolu enfeksiyonu oldun mu hiç bilmiyorum ama onun yanma ağrısı gibi:) çok kısa sürüyor ama
tugbamehmetbaki Cansutkbs Bence bunları takılı kalmayın Önemli olan sonuç hayatımızda güzel ulaşmak için hep dikenli yollardan geçmek zorunda kalıyoruz ya sonda hiçbir şey bence Sen bebeğini kucağına almaya odaklan diğerleri olur gider
Gzmbrk Cansutkbs canım hiç korkma ben daha önce taktırdım hiç anlamıyorsun bile hemen takılıyor 😊 sen Bi annesin artık bu kadar ufak seyler den korkma 😃
Selenaygur Cansutkbs ya yanlis anlamayin asla dalga gecmek icin yazmiyorum ama dogumdan basli basina korkmuyoruz ama sondadan korkuyoruz cati muayneainden korkuyoruz falan 😀 ayni sey kendim icinde gecerli asil ameliyatyan normal dogumdan dikislerden falan korkmamiz gerekiyo 😀
Anacsevgidolumelek Cansutkbs kizlar burda sorarken unuttugunuz bir sey oluyor ki o da herkesin agri esiginin farkli olmasi. Senin hissettigin aciyi baskasi yasamaz ya da sen hic hissetmezsin baskasi daha fazla hisseder. O yuzden bu sekilde kendinizi korkutacaginiza psikolojik olarak o durumla basa cikmak icin kendinizi hazirlamaniz. Evet bana sonda takilacak diyerek sartlamaniz lazim. Nasil ki her dogum ve sanci farkli iyilesme suresi farkli bu da farkli. Kendinizi psikolojik olarak o surece hazirlamak sizin elinizde. Agdaya gider gibi hazirlanin :) ben agdaya giderken kendime cok telkinlerde bulunarak giderim :) evet su an agdaya gidiyoruz biraz canin yanabilir ama bence sen bu aciyi kaldirabilirsin cunku artik tuylerinden kurtulma vaktin geldi gibi gibi 😁 ise yariyor evet siz de deneyin gercekten aci esigini arttiriyor diye dusunuyorum tamamen psikolojik de olabilir sonuc olarak ben faydasini goruyorum 😁
hohomoromu Cansutkbs Benim ablama anesteziden sonra taktılar ama bana da anesteziden önce taktılar 2. Bende anesteziden sonra takılmasını söylicem ama umarım yaparlar 😒😣😔
Kubrakuzey Cansutkbs benim spinal sezaryen oldu iğne yapıldı bacaklarımı hissetmedim o sırada takıldı yani öyle dakikalar süren bi işlem değil 10 saniye ancak doktorunuz abartmış🤔
Tamam Cansutkbs saçmalamış,ben 4-5 kez ameliyat oldum,hepsinde de uyurken takılmış,ben hatırlamıyorum.senin de ameliyathanede takılır,boluna stres yapma.Sadece çıkartılması ayıkken oluyor.