Kızlar ben biraz takıntılıyım vücuduma. En ufak bir sivilce bile çok canımı sıkabilir. Tek bir sivilce için cildiyeye gitmişliğim var 🥲şimdi 30+4teyim göğüs çevrem hep karardı kahverengi oldu. Göbeğimde tüy artısı fazlalaştı açıkçası kilo almak zaten aşırı mutsuz etti. Doğumdan sonra ne zaman bunlar geçer? Yani kafaya takmak istemiyorum ama eski bedenimi çok özledim