Öncelikle herkese merhaba hamile olan herkese kolaylıklar diliyorum bebek sahibi olmak isteyen herkese de Rabbim bi an önce bu duyguyu tattırsın inşallah 🥰
Buda benim yarı pozitif hikayem 😂
Öncelikle normal doğum güzellemesi pek yapamayacağım çünkü sandığımdan daha fazla zorlandım doğum yapacağım sabah uyandım bedenimde bi tuhaflık vardı aşırı bitkin ve halsizdim üşüttüm heralde sandım gaz sancısı gibi bi ağrım vardı sonra öğlen 3 den sonra 1 saatte bir sancı girdiğini farkettim ilk başta yalancı sancı sandım ama akşama doğru yarım saatte 20 dakikada sancı girmeye başladı doktora gittim ve 2 cm açıklık ile taburcu etti suyun gelirse vs hemen gel dedi eve döndüm sancılarım bi anda dayanılmaz noktaya geldi ve 10 dakikada bir sancı girmeye başladı sonra nişanım geldi ve tekrar hastane yolunu tuttum açıklık 4 cm olmuştu ve nst de sancılarım çok fazla idi 7 cm açılınca masaya alındım sabaha doğru evladımı kucağıma aldım çok fazla dikişim oldu ama dedikleri doğru olsa gerek bebeğimi kucağıma alınca herşeyi unuttum rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥲🥰