Gul1935 Hamilelikte Nabzım 100 üstü çıkıyor hep 110 civarı genelde. Sağlık ocağından kardiyoloji gitmem gerektiğini söyledi ama kendi kadın doğum doktorum hamilelikte olur dedi ne yapmam gerekiyor
minnakhanimmm Gul1935 benimde bazen 120 flan oluyor doktorum normal demişti sadece hızlı yemek yeme sık sık az az ye dedi bide hızlı hareket etme dedi