mrsyildizmom Kubra0021 normal çıkmış doktorunuz söylemedi mi bir şey ? 180 ve üzeri olunduğunda sancı var sayılıyor diye biliyorum benimde bu şekilde çıkmıştı her şey normal dedi doktorum
Sude_08 Kubra0021 gayet normal çıkmıl eğer 20 dk içinde 3 defa düzenli olarak 40 ve üstüne çıkarsa sancı kabul edilebilir oluyor
EbSa Yukarıdaki bebeğinizin kalp atış hızı alttaki grafikte sizin sancınızı gösteriyor. 20 dk içerisinde düzenli 40 ve üzeri sonuç çıkarsa doğumun başladığını gösterirmiş sizin normal çıkmış