Filtekahvee Kızlar doğum izni çok kısa . Bana mı öyle geliyor bilmiyorum gündemde konuşuluyor ama net birşey yok sanırım uzaması için. Acaba hepimiz cimere dilekçe yazıp gündeme getirsek mi konuyu. 1 yıl ücretli izin çok ideal bence
LadyX Filtekahvee güya doğum oranları düştü ve arttırmaya çalışıyorlar ama en önemli konuya hiç değinmiyorlar “annelik izni” 🤷🏻♀️
Filtekahvee Ses getirmesi için bence böyle birşey yapabiliriz. D de veya aynı gün anlaşıp tut olmaya çalışalım