Gizemyunusduman Merhabalar benim bir sorum olucaktı 25 haftalık hamileyim dün gece bikaç saat arayla iki bacağımın da diz hizasından altı kasıldı ama çok acı verdiler ve uykumdan uyandırdılar şu anda da kasılan yerler çok acıyo ve yürürken acı çekiyorum resmen bu neden olabilir ya da başına böyle bişey gelen oldu mu hiç ?
Ozge1008 Gizemyunusduman arada bende de oluyo canım özellikle uyurken. Acısıyla uyanıyorum geçmiyo da uzun süre🤷🏻♀️
FMS Gizemyunusduman O kramplardan 22-23.haftada 2-3 kez oldu bende de ve günlerce ağrıdı kramp giren bacağım doktorum magnezyum verdi düzenli kullanıyorum çok şükür 4 haftadır olmadı 🙏🏼
kutolg Gizemyunusduman magnezyum eksıklıgınden tabıkı:) aynısını bende yasadım 33 . haftada doktor magnezyum verdı sımdı ıyıyım kasılmalar dedıgın kramp tarzı tam olarak
Gizemyunusduman Ozge1008 çok kötüydü 1-2 kere daha olmuştu ama aynı gece de iki bacağıma da ilk kez oluyo ve acıları çok fazlaydı
Gizemyunusduman Yelizkrc bir tek decavit ve kan hapı kullanıyorum birde doktorum b12 iğnesi verdi ve troidim dengesiz diye troid ilacı verdi bunlar dışında ilaç kullanmıyorum
Gizemyunusduman FMS benim kontrolüm bu ayı 26sında gittiğimde bahsedicem bu konudan da belki o zaman verir
Gizemyunusduman kutolg evet kramp aynı gecede 2 bacağa birden olunca daha kötü oldum daha önceleri tek bacağıma olurdu
Yelizkrc Gizemyunusduman sizin haftalarınızda bende de olmuştu doktorum günde 1 tane verdi 30 dam sonra yine başladı bu sefer günde 2 ye çıkarttı.2 tane içtiğinden beri daha hiç olmadı.
FMS Gizemyunusduman Bahset canım hatta hatırlatmalara kaydet unutma ben öyle yapıyorum 🙈 yoksa unutuyorum bebişi görünce 🤭😊 gece kramp çığlığıyla uyanmak ayrı dert günlerce o ağrıyan bacakla gezmek ayrı dert 😔 çok geçmiş olsun sana da 🙏🏼
Civciv59 Gizemyunusduman magnezyum eksikliğinden kaynaklı kramp ya da kasılma diye tanımlanıcak ağrılar olur doktorunuza danışıp ilaç kullanmanız gerekebilir
Gizemyunusduman FMS bende de var aynısı bebeğı görünce ne soracaksam unutuyorum uzun zamandır notlarına kaydediyorum bende 😊