Bende regl yok gelen giden hiç yok ağrı falan sadece ip gibi akıntı var sol ve sağ kasık çok nadir ağrıyor geciyo göğüs hassasiyeti yumurtlamadan beri var gecmedi bu ay ilginç geçiyor 🤣 test yaptım dün çıkmadı bugün hiç yapmadım 8 haziranda 0.200 çıkmıştı kanda