Moz canım bende aralıkta telrar bir düşük yaşadım malesef. Sonrasında kendimi toparlamak için dahiliye doktoruna gittim özelde ve farklı bir tedaviyle yaklaştı Allah razı olsun hocamızdan. Şimdi tekrar kendiliğinden bir gebelik oluşmasını bekliyoruz. Çünkü daha önce 2 kere kürlerle falan hamile kalabilmiştiö