Busra2013 yorgunluk hep vardı uyku hali de bazen devam ediyor yada tekim yanımda kimse yok diye sürekli uyuyorum. Nefes darlığı da genelde uzun süre yürürsem yada merdiven çıkarsam oluyor. Normalde öyle bir şikayetim yok. Kuyruk sokumu ağrım vardı. Magnezyuma başladım. İki haftadır 🤗 Sağlıcakla gelirler inşallah 🤲🏻