seymaaygunsafca Arkadaar merhaba 9 haftalik hamileyim cok yorgun ve halsizim bu yorgunluk geciyor mu hep böyle mi olcak
mcansum seymaaygunsafca ilk ay ole canım sonra toparlıyorsun m etme bide 6aydan snra 7de falan tekrar geliyor ama ilk aylar gbi değil yine
Hsrtm seymaaygunsafca ilk haftalara çok normal bende öyleydim Elimi kaldırmakta zorlanıyordum haftan ilerledikçe geçecek merak etme