Arkadaşlar iyi akşamlar bugün hastane kontrolümde sol yanım çok ağrıdığı için doktor sol böbrek genişlemesi olabilir dedi tahlil istedi idrar sonucumda
Protein eser miktarda görüldü bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım neler olabilir cevap verirseniz çok sevinirim