Miniminia bende ay sonuna gideceğim..erkek fikrine de alışmıştım. Kordon ise ve kızsa da sevinirim ama erkeğe benzettiğim içinde garip olurum gibi hahahaha zaten eşimle gönlümüz kız istiyordu ama erkekte olsa yine çok seviniriz tabiki evladımız bizim. Hatta şuan erkek fikrine alıştığım için kız dese bir tık üzülürüm gibi hahahaha erkek ismi bile bulduk ama kız bulamadık