Sedanurr68 Kızlar 26+3 haftalığım bir kaç gündür kasıklarımda ağrı oluyor ara ara normal mi bir kaç güne doktora gideceğim
1Baharaslan Sedanurr68 ben en baştan beri kaşık ağrısı çekiyorum şuan 34+5 deyim doktora sordum nst istedi sancı çıkmadı bağzı gebelikler zordur seninki de zor geçiyor dedi