kızlar iç çamaşırıma, günlük akıntının 3-4 damla kanlı hâli gelmiş. Yarım saat sonra baktığımda pembe renk akıntı gördüm. Bu nişan olabilir mi? Daha önceki gebeliğimde nişanım gelmedi, nasıl olur bilmiyorum. Yarın sabah randevum var, o sebeple acile gitmedim. Suyum veya sancım yok. Sadece belim adet olacakmış gibi ağrıyor. Bu nişan mıdır sizce?