Kızlar ,
Acile gittim ama doktor sadece ekg çektirdi , parol serum ve tuzlu su serum aldım . İdrar yada kan testi yapmadı , ultrasona göndermedi kafam karıştı 🥲 ilk defa tansiyon bu kadar yükseldi normalde hep 10/6 dır şu an da normale döndü çok şükür . Cumartesi kendi doktoruma randevum var özelde idrar ve kan testi fiyatları nasıl