Filtekahvee Kızlar 37 haftayı tamamlamayı düşünüyorum maddiyattan dolayı. Siz kaça kadar çalıştınız . Maddiuat olmasa belki 32 de bırakır tadını çıkarırdım. Belki de evde kaldıkça tembelleşirim çalışmak daha iyi gelir siye düşünüyorum sizce
Ananim Filtekahvee bende 37ye tamamlamayı düşünüyorum. Bakalım uygun görüp 32 çalışabilir raporu verirlerse artık.
iremd-1798 Filtekahvee 37 de izne çıktım ☺️ bebeğim doğduktan sonra daha çok vakit geçirmek istedim ☺️ gerçi bebeğim 11 aylık oldu hala işe geri dönemedim ☺️
Zulalaydmr Filtekahvee bende 37 ye kadar çalışacaktım normalde ama 32 ide ayrıldım bana göre iyi oldu evet insan biraz uyuşuk olmaya başlıyor bu sefer ama biraz da kendimi doğuma hazırlamak istedim hem fiziksel hem de psikolojik olarak ama yine sen bilirsin biraz da kendine vakit ayrıman çok iyi olur
Seymabc Filtekahvee ilk bebiste 37. Haftaya kadar çalıştım şimdi nasipse 2. Olcak 32. Haftada ayrılırım kızımla daha fazla vakit geçirebilmek için
tugcexx12 Benim erken doğum riskim vardı senin gibi çalışmak istiyordum ama doktor direk rapor verdi 32 de. Bence bi riskin yoksa çok ağırlaşmadıysan çalış evde günler geçmiyor sürekli kuruyorsun kafada bu sefer
Filtekahvee iremd-1798 bende doğum sonrasına kalsın bebeğimle vakit geçiririm istiyorum diğer yönden. Doğum izni süresi çok kısa
Kuzika Filtekahvee ilk bebeğimde 37 ye kadar çalıştım ama şimdi 32 de ayrılmam kaldı bir ayım , hem oğlumla biraz vakit geçireyim hem sıcaklar yoruyor hemde evi toparlayayım
arinmommy beni iş yeri çok tüketiyordu sevmiyordum o yüzden 27de yıllık izinlerimi kullandım 32de direkt ayrıldım. İş yerindeki konumunuz ve yorulma durumunuz vs göz önünde bulundurabilirsiniz
iremd-1798 Filtekahvee eğer ağır bir işiniz yoksa dayanabilecekseniz bence de 37 de ayrılmak daha mantıklı ☺️ beni süt iznimden dolayı geri almadıkları için hala izindeyim ama dediğiniz gibi doğum izni gerçekten çok kısa çalışmak zorundayız ama bebeklerimizin de tam bize ihtiyaç duyduğu zaman 🥺
tahamommy Filtekahvee çalışabiliyorsanız çalışın bence bebek doğduktan sonra 1 ay fazladan kalmak daha güzel olur diye düşünüyorum 😍