Meryemabf YesimBuse canım şuan bunun için çok erken çünkü 13-14 haftada cinsiyet belirginleşmeye başlıyor 15de falan kesin öğrenirsin o da şanslıysan benim kızım hep yüz üstü yatıyordu çok zordu mesela 😂😂 Allah’ım herkesin gönlüne göre versin ❤️
YesimBuse Tuselizya canım ya bugun ende kalınlıgı için gittim kıza benziyo dedi doktor 3 hafta sonra kesin söylerim dedi ya acaba değişir mi 🤗
YesimBuse 29temmuz07 😂 doğru söylüyosun da işte merak göstermiyosa o kdar kızdır derler ama 🤷♀️ Benim ikinci o yuzden daha çok merak ediyorum farklı mıdır diye 😊
29temmuz07 YesimBuse aynen bnm de oglum var kizimin olmasini istiyorumda allah gonlumize gore versin insallah bekliycez artik
Gizem_miros YesimBuse canim nasil anliyor acaba kiza benzedigini ben bakiyorum anlamadim yaa kizlarda cikinti oluyormu
Deletedmom231 YesimBuse o haftadayken benimde görüntüsü böyleydi dün öğrendim cinsiyeti kızım oluyor inşallah😍