Sybabyss Karnım sertleşiyor ve ayaklarıma ağrı giriyor gibi doğum sancısı ayaklara vururmu acaba doğummu baslıcak
Ipek321 Sybabyss canım 2 doğum yaptım ayağıma ağrı vurmadı ama tabi ko her gebelik her doğum farklıdır. Sen bekle bakalım zamanla zaten ağrın sancin olursa anlarsın hissedersin hissedilmeyecek gibi değil. Rabbim sağlıkla zamanında en güzel şekilde kucağına almayı nasip etsin ❤️
Angel23 Sybabyss aynı gün ve haftadayız benim de karnım sertleşiyor ara ara ayaklarım ağrıyor ikinci gebeliğim her doğum farklıdır her bebek farklıdır benim de öyle şu an el ağrısı kasık ağrısı olunca o zaman yavaş yavaş geliyor demektir
Pinnar7 Benim bebeğim ters normal doğum olmayacak bu yüzden çok tetikteyim ya doğum olursa diye şu an karnım aşırı sert bu kadar hiç olmamıştı bir şey olabilir mi aşırı korkuyorum
Fatmablt1 Bende aynı hafta gundeyim sürekli idrara çıkma isteği ve idrar kesenizde baskı var mı suyum mu gelicek bilemedim panik yapıyorum