Kızlar selam
Yüksek tansiyon ile geldiğim hastanede
Yatış yaptılar
Plesentann bebegi beslememesi ve protein kaçağı gibi sebeblerden zorunlu sezeryan oldu bugün..
Herşey çok güzel be yerinde gitti
Şuanda kesik kısım acıyor
Bebek hastanede kuvezde solunum durumundan .
Kilosu ve boyu iyi dedi doktor haftasına göre .
Bol dua edelim de en kısa sürede solunum sorunu da çözülsün ve sağlıklıca ayrılalım hastaneden ..
Sezeryandan asla korkmayın
Sadece bedeni kuvvetli tutun aç kalmayın bolca yürümeye çalışın .
Aynı durumları yaşayan varmı
Bebiş yaşar dmi haftası küçük değil sonuçta
Lütfen biraz destek🙏