Cakalllsebahat-0 Merhabaa bir oğlum olucak arada duygusallık oluyordu ama bu aralar aşırı çok olmaya başladı sureklı aglayasım gelıyor bi yandan kendini tut bebek hisseder diyorum bi yandan agla rahatla dıyorum yaşayan var mı😞
Nurtuba4160 Cakalllsebahat-0 Ağladığını hisseder haklısın ama kendinni sıkıp stres yaparsan onu daha çok hisseder