aanne_1998 canım korkma Allahın izniyle bir şey olmaz. Bende 22+3 de serklaj oldum kontrolde birden ortaya çıktı, şimdi yatarak geçiriyorum süreci, hiçbir iş yapmıyorum, ayakta durmuyorum sadece özel ihtiyaçlarım için (tuvalet, banyo VS) ayağa kalkıyorum onlarda çok kısa süreli. Oturmak, ayakta durmak VS bana yasak hep yatarak geçen bir süreç Allah hepimizin yardımcısı olsun :)