sude_18 20. Haftaya kadar 3 su markası değiştirdik su kokuyor diye, salçalı sulu yemekten aşırı tiksindim, genel olarak hiçbir şey yiyemedim 20. Haftaya kadar sadece beyaz ekmek ve domates yedim belki arada tost o kadar. Sonra biraz rahatladım 2 ay sonra tekrar bebek baskı yapıyor diye yiyemedim. Yarın 36. Haftama giriyorum bugün sabah kahvaltı simit peynir oda ve muz dışında bişey yiyemedim mesela olmayınca olmuyor 😅 Bu süreçte 7 kilo verdim ve 3 hafta sonra doğum var geri almadım. Çok şükür bebeğin gelişimi gayet iyi ama